tugasan hakiki...

salam
alhamdulillah... hari ni masuk minggu ke 3 utk semester ni.. terasa masa berlalu begitu pantas.. terasa jua sedikit sebanyak perubahan dalam tugasan hakiki sebagai guru.. ternyata kursus diploma pendidikan yg diikuti hujung thn lepas banyak memberi input menarik untuk diaplikasikan dalam bilik darjah.. harap2nya tercapai la objektif P&P...
al kisah setiap semester pasti ada kelas yang buat aku mcm nak semput lepas mengajar.. tapi 2 la cabaran sebagai seorang pendidik..tanpa diorang, mungkin aku xde kat ikm ni..
tup tup skang ni dah nak masuk 2 tahun aku mengajar di ikm.. terlalu byk pahit manis yang diharungi..banyak benda yg aku belajar... aku lebih mengerti bahawa dunia ini bukan sahaja dihiasi dengan warna-warna pelangi yang indah tetapi ada masanya menjadi langit mendung atau hujan lebat diiringi kilat sabung menyabung....
emm...fikir2kan


0 ulasan:

Copyright © 2016 LaKarAn haTi and Blogger Themes.