ala2 schumy..

salam... minggu ni aku dh mula rasa sakit2.. isnin hari 2 jadi ala2 michael schumacher.. ingat2 balik memang menakutkan..paling geram sebab kena himpit dgn kete lain..pe pun alhamdulillah sampai tepat2 kul lapan.. lepas kejadian 2, aku rasa cam letih nak rush n kejar punch kad.. lagi2 skang ni dh mula kelas.. memang agak letih..so bermula hari selasa aku nekad kuar umah lebih awal..rasa lebih tenang n relax..x perlu terkejar2..
dalam keadaan aku skang yang dh nk masuk 8 bulan ni, memang pelbagai kesakitan mula terasa.. cuma aku selalu bermohon moga diberi kekuatan untuk aku terus mengajar n menjalankan tugas aku dengan baik..memang kali ni aku rasa lebih letih berbanding masa arham n afiq dulu..pe pun, moga selamat dalam lindungan Allah swt..
sem ni aku ngajar sem 1, 2, 3/4... banyak benda gak la kena catch up.. ditambah pula dgn assignment yang xsiap lagi.. bila fikir2 memang serabut..tp 2 la lumrah kehidupan.. ada kala lapang ada kala sempit..cuma kadang2 kita selalu alpa bila tibanya masa lapang.. apa pun, harap aku dpt setelkan sume keje sebelum bercuti panjang..


0 ulasan:

Copyright © 2016 LaKarAn haTi and Blogger Themes.